Gastronotun Mutfağı Hakkında





Merhaba ben Oğuzcan,

Küçüklüğümden beri yemeğe çok meraklıyım. Özellikle de yemek yemeye. 🙂

3 Ekim 1995 tarihinde Zonguldak'ta doğdum. Ama babamın memur olması sebebiyle Antalya’nın Gazipaşa ilçesinde yaşıyorum. Liseyi burada Gazipaşa Av. Kemal Akça Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek lisesinde Yiyecek-İçecek bölümünde okudum. Her yaz düzenli olarak otellerde çalışıyorum ve sürekli olarak araştırıyorum. Liseyi bitirdikten sonra ne yapacağımı bilmeden sınavlara girdim ve maalesef kazanamadım. Ama her işte bir hayır varmış diyerek gelecek sene daha çok çalıştım ve istediğim bölüm olan Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümünü kazandım.

Haziran 2018'de Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları bölümünden mezun oldum.

Şu anda Almanya'da bir otelde çalışıyorum.

Çalıştığım otellerde, gittiğim restoranlarda sürekli olarak sordum araştırdım. 

Sanılanın aksine, hem pratik hem de çok lezzetli yemek yapmak aslında çok kolay.

Ben de, hem mutfağa yeni girenlerin hayatını kolaylaştırmak, az vakti olanlara pratik tarifler sunmak, hem de benim gibi mutfağı sevenlerle beğendiğim tarifleri paylaşmak için bu bloğu açtım.

O yüzden yemek tarifleri, yeni lezzetler, şeflerden tavsiyeler, sağlık, sağlıklı beslenme GASTRONOTUN MUTFAĞI'NDA.

Afiyet Olsun.🙂

 https://www.instagram.com/oguzcan_can/  İnstagram hesabımdan dm atarak bana ulaşabilirsiniz.

https://www.facebook.com/oguzcan.demirel Facebok hesabımdan mesaj atarak bana ulaşabilirsiniz.
Gastronotun Mutfağı Hakkında Gastronotun Mutfağı Hakkında Reviewed by gastronotunmutfagi on Nisan 26, 2017 Rating: 5

3 yorum

  1. Tebrik ederim Oğuzcan. Verdiğin tarifler ve bilgiler çok güzel. Özellikle Kaymasına tatlısı beni aldı nerelere götürdü.🌼🤗 Takipteyim. Rüya Altın

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler. Çok başarılı bir site. Gerçekten faydalı bilgiler var.

    YanıtlaSil
  3. Hibya Haber Ajansında ulaşıyorum sizlere çok başarılı bir siteniz var sizle iletişime geçmek isteriz haber@hibya.com

    YanıtlaSil